Back in town

Och det känns kinte alls som det borde, ok sängen lockar efter många nätter på luftmadrass men inte så mkt mer. Stockholm.. som vanligt, stress och inget alls som sollerön, den fantastiska ön med den fantastiska familjen. Vi har haft det super nice, vi måste båda ha varit väldigt snälla i år för massa julklappar blev det, tom till bebis som inte ens är ute än =)
Vi har myst, ätit i massor, svär att jag gått upp minst 5 kg haha. Vi har åkt skridskor och spark. Allt blir så mkt roligare med en oinvigd dessutom. Han är fin den där Seikou =)

Födelsedag hann jag ju med här innan jul också. Kom hem på morgonen till en sjungande seikou och ljus tända i hela lägenheten och fin frukost =) Sen tåg upp och släkt fika och present öppning. Jag har verkligen fått allt jag har önskat mig och lite mer, kan det bli bättre =)

Träffade karin och fick bebis paket även där =) det börjar bli så verkligt nu, magen är stor och jag har tom köpt MINA första bebiskläder. Annars har det bara varit presenter. VI längtar nu!


Blev ingen träff även denna gång med fina johanna men vad gör man, inte den bästa helgen att få tid över. Men ändå blir man lite ledsen i ögat, för jag saknar henne och molly blir så stor och ajg missar allt =(  Så babe, i miss u guys!

Fick dock date med maya o shagga och även lisa på bussen hem. Inte illa pinkat det. Seikou och shagga har äntligen träffats och inte så otippat så funkade det =) Jag blir så nöjd av att ha dom nära och hur fint allt kommer bli =) tjohoi!

En liten update iaf, kort kommer.

Kärlek är underbart



Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej !



Det låter som ni har haft det supertrevligt uppe i Dalom ;-) Kan tänka mig att det är grymt vackert med all snö nu.



Vi ses senare i eftermiddag // kram Tess

2009-12-28 @ 12:24:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/misskermit
Postat av: Lotta

Ja det är verkligen hur underbart som helst att bo i hus! :) FFörutom att man måste elda som en tok nu när det är svin kallt ute deå ;).

Hur går det med magen? Hur mår du? GOTT NYTT ÅR på er med!! =) Kram

2009-12-30 @ 11:18:02
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej Elin.

Vad kul att du också bloggar, ser att du ska ha smått..spännande :-)

När är det beräknat?



Kram på dig!

2010-01-16 @ 21:13:51
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: johanna

finaste finaste elin, jag vill hänga med dig!!

2010-02-02 @ 15:10:51
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lite uppdatering tack :)

Vore skoj med en bild på dig och magen!

När var det du skulle ha?

Spännande :)

kram!

2010-02-02 @ 20:54:29
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej!

Det känns jättekul att bli egen företagare, fast lite läskigt också :) Jajamen, det är som frisör :)

Tack så mycket, vi trivs jättebra fast det är verkligen MITT i skogen...kanske kännas lite långt borta ibland men samtidigt väldigt skönt när man har småbarn! :)

Nog om mig, hur är allt med er? :)

Kram

2010-03-29 @ 20:00:45
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0