Den bästa

Jag kom hem idag och fick verkligen en bukett rosor av min Seikou, trodde aldrig att det skulle ske. Och ja, det kändes precis som jag föreställt mig =) kärleksrus! det krävs inte mkt =)

Igår va jag nästan Leila, for real. Kokade choklad kola och gjorde dessa rocky road och i morse kokade jag en till sats knäck med mina fina guldhjärtan formar =)  Tycker ju om hårdkokt knäck som man får suga en stund på och dom blev precis som jag ville, tjoho!

Imorrn firar jag och Maya min födelsedag och liten julafton tillsammans, ska börja dagen med att baka saffransbullar att ta med medan hon lovat att laga smörgårdstårta =) MYS!
Jag och Maya har den mest fantastiska sommar framför oss, jag längtar!

Nu ska jag dricka the och äta lussebulle.

Love

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad gulligt av honom, han kanske ska informera Putte hur det ska gå till, med blomköp. Viktigt med uppvaktning!!

2009-12-19 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0