En vanlig dag?

Nej, för det är fröken Mayas födelsedag!! Grattis på din dag syster, Love u!

Snö kaos ute idag, jag som tänkte va effektiv och åka till ikea..men jag struntar i det. Kanske kan göra nån nytta här hemma istället, plocka undan lite och så så att SOFFAN får plats =) Jag längtar, vår alldeles egna stoooooora snygga soffa, wow.

Har en grym beslutsångest över helgen, mora eller inte? åker jag inte så ser jag inte det röda huset med vita knutar förrän i jul, känns lite sådär. Samtidigt står det där jäkla ikea och bara väntar på att jag ska dit och spendera mina sedlar. Och en man söt som socker i den nya soffan. Ja, det krävs lite fundering.

Nej, nu måste jag nog fixa lite.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi.. inte så lätt att hålla koll på alla bloggfunktioner :) Återigen då; skitkul att du blivit med blogg.

Med oss är det alla tiders. Stella, och jag mår toppen. Det gick faktiskt förvånansvärt snabbt att återhämta sig efter förlossning och komma in i småbarnslivet (som för övrigt är underbart).

Hur är det med dig? Underbart med kärleksreunion!

Maya måste du krama från mig. Eftersom vi var så otroligt taighta när vi var kids så glömmer jag aldrig femte november.

Många kramar från mig och Stella.

2009-11-05 @ 20:27:36
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0