Long time

Så, nu är jag här igen! Fick sms av mamma igår om att det är för lång tid mellan inläggen, bäst och lyssna på blogg experten ;)

Här hemma har det hänt mkt, dom är klara med tapeter och målning äntligen! Nu väntar vi bara på möbler och köksluckor =) Ringde om luckorna idag och själv klart var det strul där med så vi kanske får dom innan jul om vi har tur, yes! eller nåt, jag blir ju så sur.. Jag har väldigt svårt för att prata med såna här människor som bara säger ja tyvärr men så blev det.. jaha. Jag fasar för samtal med försäkringskassan och dylikt, skulle helst slippa systemet helt om jag kunde, dock svårt i byråkrati sverige. Så, nog med neggo.

VI var på babyland igår, haha jag har nog aldrig känt mig så malplacerad som där.. snacka om lost in space =) vi gick in va inne MAX 10 min sen gick vi.. Känns fortfarande som jag inte är berättigad att gå in där + att hela djungeln av prylar gör mig tokstressad. Vad behöver man och inte? finns ju hur mkt som helst att köpa och säkert så är 70% av det hela helt onödigt.. Nu behöver jag ju inte bli superstressad än men kanske dags och börja inse att det kommer en liten här nästa år =) På tal om det, nästa vecka blir det ultraljud! Börjar längta nu faktiskt, känns som det kommer göra det hela mer verkligt, jag mår ju så bra hela tiden så allt känns precis som vanligt. Men häromdagen TROR jag att jag kände h*n, det vet jag ju inte eftersom det är första gången och första gången jag TROR jag kände hehe. Men som en liten sprattlande fisk ungefär, coolt.

Igår pratade jag med bästa Mayas älskade man Mr S, han är ju helt fantastisk den mannen =) Vi har stora planer för fröken Maya =) Jag blir så glad när folk nära mig har det bra, och dom har det verkligen bra. No more drama för nån av oss! Inte kunde jag väl tro för 2 år sen mitt i allt kaos att det va så här det skulle bli, jag blir så nöjd =)

Jag skulle verkligen vilja åka upp till mamma och mora en helg snart men det går inte... bara jobbar och jobbar =( så jag hoppas vi kan få besök av mamma istället ;) bara soffan kommer så kan äntligen folk börja komma igen! Älskar och ha folk hemma!

Jag skulle kolla på desperate housewifes här på nätet men så kostar det, helkefft ju. Men jag överlever nog ändå =)

Här kommer några kort från vår höst promenad, och ja, vi är posers båda 2 haha


peace and love!


Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga höstbilder på ett fint par, var är ni och promenerar? jättebra skrivet inlägg i din blogg.

Ps. gärna lite oftare bara. HaHa!! Ds

2009-11-02 @ 16:22:55
Postat av: Anonym

Härliga höstbilder på ett fint par, var är ni och promenerar? jättebra skrivet inlägg i din blogg.

Ps. gärna lite oftare bara. HaHa!! Ds

2009-11-02 @ 16:23:47
Postat av: Anna L

Elin!

Vad härlig det är att läsa dina tankar kring magen... och jag kan säga att man behöver kanske bara 30% av grejerna! hihi. Vi köpte bara en vagn innan Anton kom och givetvis några klädesplagg. Hoppas du mår bra och att du inte jobbar hjäl dig. Hälsa! Kram kram

2009-11-02 @ 20:50:16
Postat av: johanna

herregud va fina ni är! & jag vet precis vad du snackar om, det där med att kan man kanske kände bebisen, man blir ju helt galen när man ... kanske.. känner det :) & vad som är onödigt köp och inte, tell me about it, jag köpte rubbet, allt du kan tänka dig .. hälften ligger oanvänt fortfarande. så, behöver ni något säg till! :) saknar dig min fina vän, hälsa seiko!

2009-11-03 @ 08:18:01
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0