Svennebanan

Jag och min afrikan har precis varit ultra svennar och ätit spenatstuvning, himla gott va det! =)

Har idag hängt och haft superlååång lunch med maya och nettan, the crew samlat i skärholmen. Fab. Jo, fick lov att shoppa lite också... oops..

Malin och ängla ligger och är sjuka i svinsjukan...så ingen ängla för mig i helgen =( men det är nog bra det, när man är i riskzon o allt nuförtiden.

Imorrn kommer soffan, yeah! äntligen kan man titta på tv utan att få ryggskador av att sitta på trägolvet, inte så fab! och jag har köpt lampa idag också till vardagsrummet.. den finaste av fina. Har spanat på denna lampa huuuuur länge som helst, och nu, äntligen är den min.

Sitter och funderar på en mora resa på fredag kanske.. Borde göra massa andra saker, men varför göra det då när jag kan göra det sen? =)  well, vi får se. Ett plus hade ju varit om man fick träffa fröken johanna och miss molly blink blink. 

Läste häromdagen att 70% av bloggarna uppstår när man väntar eller fått barn, hur kommer det sig? och helt plötsligt ingick jag i statistiken =) Men jag kan förstå detta fenomen. Himla skönt med folk som läser som vet vad man pratar om och kan ge råd och stöd. Även dom runt omkring också förstås som vill veta vad som händer och som man inte har runt knuten, vilka är inga typ.

Lyssnar på luciano och har det bra, mandariner ingår också i detta nu. Glass hade suttit fint också men det får nog vänta. Är supertorsk på glass nu.. Förr har jag knappt gillat glass. Men har börjat märka att saker och ting inte är som vanligt. Gillar läget helt enkelt =)

Det snöade i denna stad idag, eller flingor av något liknande iaf. Bara för det lägger jag upp min´favoritbild från i somras.

Peace and looooove



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad blev det i shoppingbagen idag då? Kan det möjligen vara något i skoväg?

2009-11-04 @ 22:35:25
Postat av: Lisa

ja tiden går verkligen fort.. spännande :) man e ju lite nyfiken på magbilden, men ja, ta det när du själv har vant dig :) hihi.. UL är ju det mest spännande som finns iaf :)

har du känt några sparkar ännu då?

kramar.

2009-11-05 @ 07:46:26
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: johanna

hej love. vet du, din plan angående mora ihelgen tycker jag låter alldeles fantastisk!! vi kanske inte hinner ses sådär mycket man önskar då vi redan är bortbjudna på middag och lunch både lördag & söndag. men... en titt är alltid något! jag saknar dig och behöver lite rastafari-guurl i mitt liv nu :) bilden är böand det finaste jag sett, jag längtar till sommaren samtidigt som jag tittade ut precis oc insåg att snön vräker ned. skit också! jag ringer dig... nu.

2009-11-05 @ 09:05:09
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0