En fantastisk dag!

Gud, idag vaknade jag nästan skrattandes kan jag säga, drömde en så himla rolig dröm inatt om mig och jenny och vår gamla mellanstadielärare =) Varje natt är ett äventyr nuförtiden =)

Så nu är jag alltså på ett jättebra humör och det är så himla skönt! Fick höra en sak nu på morgonen och hoppas hoppas hoppas..

Tapetseraren är här och pysslar och det blir jättefint!

Är hemma nu efter att ha jobbat natt, börjar dock kl 15 igen men det gör inget eftersom jag är så glad ändå =) Allt har löst sig med scheman och grejjer och äntligen har jag hel tid på rullande schema så nu kanske jag kan slappna av lite grann, seikou har också jobb nu så hjälp, allt rullar på smidigt! =) På tal om seikou, min älskade så är han på jobbet nu och vi har inte setts på ett tag eftersom vi jobbar om varandra men jisses vad jag saknar honom, den fina vackra bästa mannen =) tänk hur allt blev.. det va nästan ett år sen på dagen han åkte till gambia och va borta i 8!!!mån.. så här i efterhand har tiden gått fort men jag har svårt att tänka på tiden han va borta, för det va himla jobbigt. Men nu är det slut på det och livet tog sen en rejäl sväng när han kom tillbaka! =) som vi har väntat... det är så spännande att jag nästan spricker ibland =) börjar landa mer och mer och känner hur jag sakta förändras både fysiskt och psykiskt.. Känner mig nöjd med saker och ting som sker och ser saker på ett helt annat sätt, bryr mig om människor som står mig nära och bryr mig om männsikor som jag hoppas kommer bli framtida nära vänner =) eftersom det verkar bli så, nya bekantskaper kommer och gamla som mystiskt förändras och försvinner.. Ibland kan det kännas jobbigt och tänka på det men livet har sin gång och man får gilla läget helt enkelt och ge mer kärlek till dom som finns nära =) Gud va filosofisk jag är ser jag men det känns bra =)

Ta hand om er! much love ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder!!!

Vad knasigt att vara ihop med någon som har sin bakgrund så låååångt borta och åker bort så länge, men riktig kärlek övervinner allt och de gjorde ju er!!!



Varför förändras du fysiskt, vavavavavaVAAAA?????!!!!



Vettdu, vi såg ingen snopp, men vi frågade inte heller, men vi tycker ju att vi borde ha sett den eftersom att vi såg tårna himla tydligt.... Så är jag lucky så blir det en Mini-me!!!=)

2009-10-23 @ 10:42:03
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: johanna

hej love!

jag förstår aaabsolut att du måste ha lika, schtek! Vet du, att jag blir så jävla glad när jag läser hur bra du mår och vad som komma skall... herregud vilken skön känsla det är efter all saknad du genomgått. du stärker mig i livet, verkligen! vi saknar dig alldeles för mycket... jag behöver lite eiln!

2009-10-23 @ 10:48:17
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fasiken bruttan, GRATTIS!!!!!!!!

När?

2009-10-23 @ 15:43:50
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Lisa

hejsan elin :)

tack så mycket.. ja den finns där iaf, ser att Emelie har skrivit grattis här, vadan detta? nyfiken som man är :)

skönt att du känner dig lycklig iaf, det är viktigast.. kram!

2009-10-24 @ 08:19:10
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vad spännande! GRATTIS :) hihi.. ja nästa vecka är de UL för vår del och man längtar ju, vill ju se hur allt är där inne och att det är en bebis och inte en alien :) jag mår bara bra annars, själv då? kram.

2009-10-25 @ 08:28:54
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Elin.

Men va roligt att du blivit med blogg! :) Nu ska jag läsa.

Tack för den fina kommentaren. Det var en häftig upplevelse!

Många kramar.

2009-10-31 @ 22:13:45
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0