Invigning!

Jaha, nu ska jag alltså försöka mig på detta fenomen blogg. Kan ju inte annat än bli lite små spännande =)

Sitter ensam i vårt flytt kaos då seikou åkt på "dop" Gambi stylee hos någon kompis till honom..Snart kommer Maya dock!! äntligen, 100 år sen sist minst.. Vi ska åka till skäris, ev handla något (lär väl bli hon då jag lär lägga alla mina hårt arbetande pengar på inredning..) och käka. Sen till bredäng och kolla in hur det egentligen ser ut där, har ju köpt soffa (vuxenpoäng) dock utan att mäta (amatör) så jag hoppas på det bästa =) Det kommer nog bli jättefint till slut med nya tapeter och fix, längtar tills det är klart bara!

Det kommer nog ta mig ett tag innan jag kommer in i det här, känns lite halv skumt =) som att skriva dagbok ungefär.. bara det att folk kan läsa, lite halvläskigt ju.. måste akta mig för vad jag skriver =)

Såg massa nya kort på  molly idag, galet hur ett liv kan vara så fint!

Ta hand om er! //Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

vad kul, älskar att läsa bloggar. Lycka till!! Vi ses snart

2009-10-11 @ 15:44:53
Postat av: johanna

schteeek att du har hittat hit! jag ska slänga in din blogg på mina länkar bara jag får tid. absolut ska jag hjälpa dig med bloggen bara jag får tid gumman, jag kan väl egentigen göra det vilken kväll som helst. skicka över lite bilder som du vill ha på headern och så sen, men vi får ta det över msn sen. Molly är sötast :) puss från oss.

2009-10-11 @ 21:28:57
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0