Måsten och borden

Jag borde och måste göra massa saker idag, samtidigt galet oinspirerad när det är grått trist och ser allmänt trist ute.. Är ju faktiskt ledig idag! skräll utan dess like, vet inte riktigt hur man hanterar såna situationer =) alltså, det händer inte alltför ofta att jag får vara ledig.. måste nog börja vänja mig snart med tanke på vad som komma skall.. well, tapetseraren kommer idag och hämtar nyckel! hade blitt strul så min order hade inte ens kommit iväg men jisses vad fort det gick efter det =) så nu borde det ju faktiskt vara färdigt här nästa vecka, galet spännande =)

Jag saknar min maya... hon har vart uppe i orsa nu ett tag och jag har bara sett henne 2 ggr! sen i augusti, borde vara olagligt..för att inte tala om ängla som vart borta i år och dar känns det som..ska ta tag i detta i helgen när jag faktiskt också är ledig!

Mycket och ofta tänker jag på hur ett liv i mora hade sett ut, ett hus, en trädgård en bil och alla de där sakerna jag växt upp med.. tror jag nu hade älskat det livet. Jag drömmer om att vara husmor och ha sy junta =) MEN... inga jobb och andra praktiska saker gör det hela ganska omöjligt.. men det är en tanke som ligger nära till hjärtat och så fort det är möjligt så kommer vi nog att flytta upp.

Nej nu måste jag rycka upp mig, peace




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååhhh Elin, jag vill också ha syjunta!!! Sitta och virka i snygga färger!!!

Fast jag vet inte vem jag skulle ha junta med, du får flytta tillbaka och junta med mig!!!



KRAM

2009-10-21 @ 20:19:56
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Anna Lunqvist

Elin! Vad kul att tanken finns att ni flyttar upp! Här på underbara Sold hoppas jag! Då kommer det bli många syjuntor... hihi men med vin och god mat förstås! :)

2009-10-22 @ 13:36:03
URL: http://www.lundqvist-schutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0