Segpanna

Jag är hemma på paus från jobbet, slutade 10 men ska tillbaka snart för att sluta 6.. Hade massor att skriva igår men däckade som vanligt och nu när jag väl ska skriva så, SKRIV TORKA. Känns som att mkt jag skulle vilja skriva om säkert är jävligt trist hehe. Samtidigt känns det som jag pratar med mig själv. Ja som sagt det kommer nog ta mig lite tid det här och komma in i. Iaf så bor vi numera i bredäng efter hjälp guld värd av mamma putte och robert. Det är inte illa och ha 2 st handy men i familjen kan jag säga, både starka och händiga. Så nu har vi en ny tapetserad hall som blev sååååååå fin och sen lådor och säckar i resten av lägenheten. Jag har försökt och göra sovrummet någorlunda "mysigt"  och det funkar faktiskt än så länge.. Väntar nu med spänning på tapetserare som ska komma och fixa resten av lägenheten. Det kan dock ta upp till 1 månad, får veta det i eftermiddag men jag HOPPAS dom kommer den här veckan.. Soffa och annan lyx får vi vänta med tills i mitten på nov när den kommer men i slutändan så kommer nog det här bli fab fab =)

En sak gör mig så himla glad, Johanna sötaste brukar skriva om mig i sin blogg ibland och jag blir lika glatt överraskad varje gång =) att hon tänker på mig och dessutom uttrycker det. Sånt gillar jag! Det gör helt klart min dag =) SÅ det är ju en bra sak med bloggeriet, att man kan berätta att man saknar vissa och tycker om vissa och ÄLSKAR vissa =) spread the love så att säga!

peace out, back to work.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker också att man ska skriva i sin blogg, att man tycker om, saknar, älskar osv, även om man träffat en eller flera personer som man inte ser så ofta, roligt för just den personen att höra, få lite cred för att folk bryr sig.

2009-10-19 @ 14:57:34
Postat av: johanna

det går väl inte en dag utan att man tänker på dig och din blivande familj, vi saknar den dagen vi kan ha en HEL dag tillsammans... helst med mamma Pia också! aaaaall vår kärlek till dig min fina vän

2009-10-19 @ 20:19:08
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0